یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 18 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۵:۱۰:۴۶

در اولین هفته بعد از توافق کاهش تولید:
تعداد دکل‌های حفاری شیل افزایش یافت

ایران دریلینگ: با افزایش تعداد دکل‌های حفاری حفاران نفت ایالات متحده، قیمت نفت کاهش یافت. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از رویترز، روز دوشنبه و بعد از این‌که حفاران شیل اعلام کردند که در هفته گذشته تعداد دکل‌های حفاری خود را افزایش دادند، قیمت نفت کاهش یافت اما هنوز هم قیمت نفت در بالاترین سطح خود از سال ۲۰۱۵ است و دلیل آن توافق کشورهای عضو اوپک و غیر اوپک برای ادامه توافق کاهش تولید تا انتهای سال ۲۰۱۸ است. وست تگزاس اینترمدیت ایالات متحده به ۵۷.۹۰ دلار در هر بشکه رسیده و برنت هم با ۳۹ سنت کاهش در ۶۳.۳۴ دلار متوقف شد. تعداد دکل‌های نفتی ایالات متحده که نشان دهنده تولید آتی است، به ۴۷۷ دکل فعال در سال گذشته رسیده است. با بالا رفتن قیمت نفت حفاران آمریکایی تشویق به حفاری بیشتر شدند.

رویترز به نقل از BMI Research می‌نویسد که «ادامه رشد تولید و تقویت تقاضای جهانی نفت به عنوان عدم‌قطعیت‌های اصلی سال ۲۰۱۸ مطح هستند. اوپک و تا اندازه‌ای عربستان سعودی به شدت در حال کار برای مدیریت بازار هستند». توافق اخیر اوپک و غیراوپکی‌ها به تولید‌کنندگان امکان داده است تا در صورتی که بازار به شدت دچار تنش شود از این توافق حارج شوند. روسیه به طور رسمی نگرانی خود را از ادامه این توافق نشان داده بود و گفته بود این توافق باعث خواهد شد تولید کنندگان شیل ایالات متحده تشویق به تولید بیشتر شوند. تولید نفت ایالات متحده در ماه سپتامبر ۹.۵ میلیون بشکه در روز بود، در ماه آوریل ۲۰۱۵ تولید نفت ایالات متحده به ۹.۶ میلیون بشکه رسید. در سال ۱۹۷۰ تولید نفت ایالات متحده به ۹.۶ میلیون بشکه در روز رسید.



  کد خبر : 2363
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :